Minaisra demir damlasını sabah akşama çıkarıp 18 ayda tekrar çağırıyorlar. 21aylık hala devam ediyoruz 24 de tekrar kontrol var ama 9da demir deposu boş dedi doktorumuz 12 de hafif kansızlığı var devam edelim dedi 18 de tam toparlamamış günde 1 kere yeterli dediler yemek yemediği için götürdüm tekrar 2 ye çıkardı. Doktorlar diğer değerlere bakıp değerlendiriyor korkutmayın kendinizi