Ben çorbalarina sarımsak eliyorum ilikli kemik suyy ama sarımsagi pisme üzeri içine katıyorum . Yoğurt bol c vitamini veriyorum ona . Zeytinyagina birkac diş sarimsak atip buzdolabinda duruyo ondan uyurken ayak tabanina sürüp corap goydiriyorum .. şu an büyük olduğu için sarsagi ince silimleyil bal ve limkn katıp yediriyorum bol yogurt ver cnm .terini sık kkntrol et cnm evi sürekli havalar temiz hava olsun