bugün bir başka şehirde hastane randevum vardı kadın doğuma girdim e nabıza sonuçlar için girdiğimde başka bir şehirde başka bir ihtisas hastanesinde iç hastalıklarına kaydım açılmış ne demek kızlar bu benim bilgim dışında nasıl yapılabilir böyle birsey