Bebeğim 25 günlük. Sabah emzirirken sırtıma bir ağrı girdi ve direkt panik olmaya başladım. Kalbime mi bir şey oluyor ölecek miyim vs diye. Sonra uyudum uyandım geçmişti ama az önce tekrar aynısı oldu ve ben öyle korkuyorum ki korkudan her yerime ağrı giriyor. Bebeğim çok küçük çok korkuyorum sizce psikolojik bir sorun mu yaşıyorum ? Böyle şeyler yaşayıp aşabilen var mı?