3 aylık bebeğim var. İlk 3 hafta çok güzel ediyordu sonra pamukçuk oldu . Pamukçuk benim göğsüme de bulaştı . Detaylara çok girmeyeyim emziremedim bi kaç gün . Sağarak verdim. Çok ilerlemişti diye ağzı ağrıyordu ememiyordu biberonla vermek zorunda kaldım. Biberona alışınca 2 3 günde memeyi bidaha kabul etmedi. Ben süt sağdım ama bilinçsizdim. Gögüslerimin dolmasını bekliyordum en büyük hata burada . Gögüste süt olsun olmasın sağmak gerekiyor .
Neyse kısır bir döngüye girdim bebek emmiyor biberon tutuyor o emmeyince sütüm azalıyor sütüm azalınca memeyi tutmak istemiyor mama takviyesine başladım vs vs kabus gibi 1 ay geçirdim . Tam kesilmek üzereydi artık sütüm her iki gögüsten 30 40 cc anca çıkarıyordum .
Eds yöntemine denk geldim. T…. sitesinden istetttim ( besleme sondası) sondanın bir ucunu biberona diğer ucunu gögüs ucuna bantla sabitledim. Bebek sütün geldiğini fark edene kadar büyük sabırla memeye tuttturmaya bak . Hem senin memende daha uzun kalacak Hem de karnı doyacak sütün yetmese bile . Zaten o emdikçe sütün artar. Eğer sağma makinan varsa gece power pumping yöntemini dene .
Bu yöntemi deneyeli 4. Günümdeyim benimde artık umutlarım tükenmişti, çok üzülüyordum. Ağlama krizlerini büyük bir sabırla atlatmaya çalıştım, biberonla 120 cc falan 5 dakikada içip rahat ediyordu şimdi memede yavaş yavaş yiyor diye ağlamaktan mosmor oluyordu. Kararlı ve sabırlı ol hemen bu yöntemi dene derim ben . Biberonu hayatından tamamen çıkar. Duymadığını düşündüğün zaman kaşıkla ver .
Emzirdiğin gögüsü hemen ardından sağmaya başla . Hiç süt çıkmasa bile sağ muhakkkak günde 1 2 defa bunu yap . Çünkü anne sütü arz talep meselesi. Memene ne kadar uyarı verirsen o kadar beynine Süt üret komutu verir .
Bu arada beslenme sondası dediğim şey kablo gibi onun her aya özel başlıkları var . Asla büyük ve küçük alma tam ayına uygun olanı al . Umarım deneyip memnun kalırsın hayır duanı alırım 🥰