iremarsln 6,5 aylık bebeğim gece sürekli memede uyumak istiyor. Emzik kullanıyodu artık onu da reddediyor. Nasıl normale dönebiliriz???
alyny iremarsln 11 aylık hala öyleyiz geçen yeter artık dedim inat ettim bıraktırıcam gece beslenmesini diye gece 1 buçuk saat ağladı ve yine kazandı sabaha kadar emzik olmaya devam 🙃
iremarsln aselomerasaf damaklarında herhangi bi belirti yok ama sürekli bişeyler ısırmak istiyor. Eğer dişten dolayıysa çıkarttıktan sonra alışkanlık olarak kalır mı normale döner mi peki?
derya98 Aynı durumdayız ya yeni emzik aldım kabul etmiyor bu sefer emzik niyetine beni kullanıyor nasıl atlacağız bilmiyorum çok yorucu
aselomerasaf iremarsln alışkanlık olabilir oğlum alışkanlık haline getirmişti 18. Ayına kadar sırf emmek için uyaniyordu sonrasında emmeyi sonlandırdık zaten şuan kızım var o da diş döneminde aynı durumdayiz ama şuan alışkanlık olmasın diye ilk poposuna vurup pispis yapıp uyutmaya çalışıyorum olmazsa emziriyorum