Uzun zamandır bebeğimin cildinde kızarıklıklar var sönüyor tekrar oluyor ürtiker denmişti ama geçmek bilmedi.gecer gibi olmuştu bugün yıkadım ve mama verdim ya mama arttırdı ya yıkadım mustelayla diye çözemedim. Ara ara mama vermeye başlamıştım kilo alsın diye mamaya bağlıyorum artık ama verdiğim mamayı (aptamil) yenidoğan iken de veriyorduk 30cc kadarbir sorun olmamıştı. şimdi 6aylık yeni böyle birşey yapar mı sonradan olur mu yani alerji?