Bebeğim 20 aylık olacak 1 hafta sonra Azı dişlerini altlı üstlü çıkartıyor çok hırcın çok huysuz uykular ztn yok sürekli ağlıyor ve bağırıyor napıcağımı bilmiyorum artık ağrı kesici veriyorum ama ne kadar fayda ediyor onu da anlamyrm sizde durumlar nasıl ne tür şeyler yapıyorsunuz böyle durumlarda