Oğlum 13 aylık hipospadias ameliyatı olacak yarın hastaneye yatışımız yapılacak cuma da ameliyat allahtan bişey olmazsa ama çok korkuyorum bu ameliyatı yaşayan anneler tecrübelerinizi aktarır mısınız çok zor bir süreç mi doktor oğlum için çok iler boyutta değil dedi daha ağırlarını gördüm dedi ama yine de korkuyorum ameliyat ne kadar sürüyor onu o kapıda beklemek çok zoruma gidecek