Bademgozlumm Bebeğim 20 aylık olacak 1 hafta sonra Azı dişlerini altlı üstlü çıkartıyor çok hırcın çok huysuz uykular ztn yok sürekli ağlıyor ve bağırıyor napıcağımı bilmiyorum artık ağrı kesici veriyorum ama ne kadar fayda ediyor onu da anlamyrm sizde durumlar nasıl ne tür şeyler yapıyorsunuz böyle durumlarda
barlasmom55 Bademgozlumm 18. Aydayız diş etlerine krem sürüyorum, ateşi olursa ateş düşürücü veriyorum.. kendim de koyu cacık veriyorum nane katıyorum, yeşil soğan, ekmek, galeta veriyorum eline. Kaşıyor bunlarla..
Uraztos Bademgozlumm daha az önce acıyla uyandı uykusundan yani küçüklüğündeki gibi değil ki jel sürdürmüyor tetagil işe yaramıyor azı dişi olduğu için galiba. Buz almıyor ağzına asla sakinleşmiyor calpolu zorla verdim başka bir şey yaptırmıyor vallahi
maygirl Bademgozlumm tetagil cok iyi gelmisti kızıma herkeste etki edermi bilmiyorum deneyein dilerseniz.yada osanit diş topu.
Bademgozlumm Uraztos ay bizde öyleyiz hiçbir şey yaptırmıyor ağlayarak coglık atarak uyanıyor 5dk da bir gündüz ztn hiç uyumuyor iki gündür sürekli ağlıyor huysuz nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum. Tetagil kullandınız mı ben hiç kullanmadım
Bademgozlumm Uraztos ay bizde öyleyiz hiçbir şey yaptırmıyor ağlayarak coglık atarak uyanıyor 5dk da bir gündüz ztn hiç uyumuyor iki gündür sürekli ağlıyor huysuz nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum. Tetagil kullandınız mı ben hiç kullanmadım
Uraztos Bademgozlumm daha küçükken kullanıyordum evet calpol son çareydi tetagil çok işimizi gördü. Ama bu azı dişlerde asla döktürmüyor elletmiyor yazık yavrum acısından sakinleşemiyor da zorla verdik calpolu napıyım