nnaz24 masha1 ama yasanilacak biyer yani . Bizim 5 yıl oldu artk biz sıkıldık 😃 yani ben sıkıldım eşime kalsa durumda maddi açıdan ama yeter biraz batı gorelim hiç görmedim daha 8 yıldır hep buralardayz
masha1 nnaz24 Bizde maddi amacli oralari düşünüyoruz maaş olarak 100 bin civarı diyorlar kimisi 90 gercek mi bilmiyorum tabi net birşey ogenemiyoruz bir turlu
yamacefem sugarmom bingol yazmayın biz yazmıştık aile.goturelemeyen yer çıktı eşim gitti biz.kaldik daha bir senemiz vsr bitmiyor bir turlu