Mehtap08 ilçeler güzel olabilir ama eşimiz çalışmaktan gezemedik hiç 😅 kiramız 15 ti şimdi ev sahibinin insafına kaldı 25-30 yapar herhalde zaten tayin dönemi ev bulmak imkansız gibi bir şey avm dedikleri zaten şaka gibi bir şey gerçekten insanlar da o saçma reklamlara kanıp yazıyorlar tercih dışı çıktı bize olmasaydı asla yaşanılacak yer değil bence 🙈