5 aylıkken ameliyat oldu kızım . Poposundan oldu z 2 aydır kucağıma alamadığım için hep yattom yanına yatarak emzirdim mecburen . Şimdi de normal yaşamına döndğ ama emmeden uyumuyor . Yaklaşık 2 haftadır da geceleri çok sık uyanıyor . Aç olduğunu düşünüyorum ne yapabilirim ?