Sblatc Kızım 3,5 olmak üzere ve bi yere gittiğimizde çocukların oyuncaklarını oynamak için alıyo ve hem oyuncağın sahibiyle paylaşmıyo benim diyo hemde eve götürmek istiyo oyuncağı. Bi de kendinden küçük özellikle erkek çocukları ittirip durmaya başladı nedense. Ne desem laf anlatamıyorum. Önceden böyle değildi. Küçük bi kuzeni var ondan sürekli dayak yedi ve o da zamanla vurmayı öğrendi ondan sonra böyle oldu galiba. Evde de yanlış bi şey yaptığında ne yapsam vazgeçiremiyorum inat ediyo sanki. Ne yapacağımı bilmiyorum. 3 yaşa özel bi şey mi bizim kızda mı bi sorun var😵💫😵💫
Asyaveannesi04 Sblatc 3.5 yaş benim kızımda şu 10 gündür değişik bir güncelleme geldi en ufak birşey de seni babama söylicem, yapmicam, toplamicam, giymicem aşırı inat zaten odalarda sinirimden ağlıyorum geçicek diyor eşim ama 😢
Huma_kus34 Sblatc sorma yaa 3 yaş 2 aylık kızım delı etti beni Arkdaşının oyuncağını aldı asla vermedı onunla eve geldik artık hala benım dıyo ne yapacağımı şaşırdım zor dönemleri 🙄🙄
Redpepper 3,5 yaş bizde de durumlar nanay herşeyi atma, bana vurma, herşeye bağırma ne ararsan var. 2 haftadır böyle valla tahammülüm sıfır 😭
minikaslan13 Bizde bı anormallik var diye psikiyatri randevusu aldık sürekli sınırlı istediği olmayınca çığlık atma ağlama krizleri inatlaşma vurma atma vs en çok gece uykusundan 1 2 saat sonra çığlık atarak uyanması bunu yaşayan var mı acaba sırf bu yüzden çok endişeleniyoruz bütün gün öfkelenmemesi için çoğu şeyi alttan alıyorum ama 3 yaş çok zor 😵💫🥺
KLbRaa minikaslan13 benzer bir durum bizde de var resmen uyku gerilemesi yaşıyor. Geceleri dk başı kalkıyor
1bebelihayat minikaslan13 merhaba randevuya gittiniz mi acaba neler dediler benimde çocuğum aynı anlattığınız gibi valla ne yapıcağımı bilmiyorum artık foruma girdim okuyorum ne yapabilirim diye
minikaslan13 KLbRaa sürekli uyanma değil ama 1 kez uyanıp baya uzun süre çığlık atıp bagiriyo ağlıyo gibi ama aglamiyo çok değişik bı durum 🤦🏻♀️
minikaslan13 1bebelihayat randevuya malesef gidemedik ailevi sağlık problemleri nedeniyle ama sorun düzeldi kendiliğinden birde ben hergece dua açip uyutmaya başladım baya faydası oldu hatta şuan uyanıyor tuvalet su sonra geri uykuya dönüyor çok kötü bı süreçti Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻