Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var ilk zamanlar memeyi kabul etmez diye vermedik 2 ayı geçtikten sonra denedik ama emzik almıyor her türlüsünü denedik ya diliyle ittiriyor tutsak bile ya da öğürüp kusuyor beni emzik gibi kullanması belli zaman sonrası yormaya başladı memeden başka yerde uyumuyor sizde de öyle mi