Bebegım 6.5 aylık oldu ben hala ilk aylarda kullandığım biberon başlığını kullanıyordum ama ağız kısmındaki delık küçük olduğundan mama ıcımı uzun sürüyordu ve yoruluyorlardı o yüzden başlığındakı deliği büyüttüm şimdi içerkende genzine kacırıyor döküyor ve içmek istemiyor biberon başlığı degısımınde bunu yasayanıniz varmı ? İlerleyen zamanlarda bu duzelır mı sızce ? Yoksa eskı başlıklara mı geçmem lazım ? Yardımcı olur musunuz ?