Normal benim kızımda philipsin damlatmaz biberonunu kullandı bi tüelü pipetlide içemiyodu çekmeyi bilmiyodu onuda 1,5 yaşında öğrendi içti çok üstüne gitmiştim öğrensin diye sonra kendiliğinden bi gün denedim içti çok üstüne gitmemek lazım isterlerse yapıyolar zaten