Bebeğim iki buçuk aylıkken ateşlendi. Doktor kanda crp değerine baktı 2 civarında çıktı ve novasef iğne verdi 3 doz kullandık. Şimdi arkadaşımın 9 aylık bebeği rahatsız be aynı doktor ona da aynı iğneyi vermiş ama eczacılar ve hemşireler çok ağır kullanma demiş. Biz kullanmıştık ve çok daha küçüktük. Bunu duyunca çok üzüldüm. Var mı kullanan? Çok mu zararlı?