Bebeğim doğduğundan beri silikon uçla emzieiyorum başta çok yara oldu kanadı o yüzden emzirmeye devam edebilmek için böyle yaptım artık bebeğim diğer türlü emmiyor bu şekilde emzirmeye devam ediyorum 1 aydır. Yaralarım çatlaklarım geçti ama meme uçlarım taş gibi sert,hassasiyet çok var tişört deyince vs.
Ama en rahatsız eden gerçekten sertlik. Göğüsüm normal ama uçları şok sert. Normalde meme ucum bile yoktu emzirmekten oluştu. Emzirme bitince bi anlığına yumuşuyor uçlar ama sonra tekrar taş gibi resmen bilye gibi oluyor normal mi acaba ? Emzirme döneminde meme uçlarınız sert miydi benim gibi