Kizlar nasilsiniz?2.kizimda dogum sonrasi gecmeyen sarilik(23e cikmisti) kan tahlili sonucu bu genetik hastalik cikti ama ne benim ne esimin geninde yok yani bildigimiz yok ama esimle ben alerjimiz yuksek ilk kizimda da laktoz alerjisi var
Neyse drumuz 2.ayda yapalim dedi belki devlette yanlis bakildi gibisinden emin olmak icin verdik ve pozitif geldi enzim eksikliyi varmis
Dra maile attik cvb gelmedi ama icim.icimi yiyor Allah korusun kotu bir sey olursa diye
Ilac listesi fln var baklagiller yasak fln bilgisi olan basina gelen var mi?