20 aylık 20 gündür böyle 19 aylık oldu bebeye bi şeyler oldu resmen hâlâ devam. Sürekli beni kaldırıyor oturtmuyo asla her şeyi ben yapcam ben etcem ben yicem kafasında küçük ergen resmen bdmdjdkd 3-4 yaş sendromuna inanmıyorum ben büyüdükçe zorlaşıyo evet ama yok 5 yaş yok 6 yaş sendromu bence o artık çocuğun huyudur karakteridir sendrom değildir zannetmiyorum. Ama her bebek bir değil mesela benim kızım 18 ay atağı yaşamadı. Uyku gerilemesi vs olmadı bizde. Umarım 2 yaş sendromunuda inşallah daha erken atlatırız 2.5 dan önce biter amin amin