birprens_birprenses Bence herkeste var ama farklı şekillerde. Bizde ağlama krizi pek olmuyor, ağladığı zamanlarda asla istediği şeyi yapmadık; başlamadan söndü. Bizim sıkıntımız sürekli ama sürekli kıyafet değiştiriyor. Bazen dağınık bırakıyorum birkaç gün, hiçbir şey demiyorum. Gönlünce giyip çıkarıyor. Topladığım zamanlarda da toplu kalsın istiyorum tabi ama olmuyor🙈