Aranızda böyle olan var mı kızlar 😄🥲Biraz abes ama ben 80 falan takıyordum hamilelikten önce ama emzirmeden sonra baya büyüdüler ve ben afedersiniz sütyen takmıyorum evde anca dışarda falan takıyorum.umarım sarkmaz ama saten büyükler.kızım emerken çok aşa çekiyor ya iyice sırtım ağrıyor🥲🥲