Divayorgunxx canım benim bebeğim çok kötü pişik oldu hatta özel bölgesi soyulmaya bile başlamıştı sudocrem ve bepanten baby kullandım hiç bir faydası olmadı hatta daha kötüye gitti daha sonra sürekli yıkadım her altını actıgımda onun ardına da kantoran yagı sürdüm hiç bir şeyi kalmadı bir haftada geçti şükür birde ben Sleepy den molfix bezine döndüm bence sende hangi bez markasını kullanıyorsan degiştirmemi öneririm