busegms Bardağı doktorda söylüyor ztn ama ilk 2 gün koy idrarıni yapınca daha çabuk iyilesiyor bnde çok endişeliydim ama korkulucak birşey yok hemen iyileşiyor geçmiş olsun şimdiden:)
Rosebud10 pyrzaslnnn47 biz direkt ameliyat şekline değilde kremle tedavi Olan yöntem var onu deniyoruz 8 aylıkta da oluyor bebeğin sünnet olacak yerine 5 gün krem sürüyor doktor 6. Gün anestezi olmadan kesiyor biz 3. Gündeyiz ilk gün pipisindeki deriyi aşağı indirip krem sürdü ilk gün çiş yaptıkça yandı ağladı sonra şükür düzeldi oğlum 3 aylık bir onu araştırın isterseniz doktor sünnet olduğunu bile anlamaz dedi karton bardak koymama gerek kakacak mı dedim ameliyat değil ki dedi normal hayatına devam edecek dedi bizim de cumartesi günü olacak inşallah o zaman güncellerim yorumumu
pyrzaslnnn47 Rosebud10 maalesef öyle bir şansım yok hemen yaptırmam lazım çünkü şehir dışındayım şartlar böyle gerekiyor şu anda
BortcecineG pyrzaslnnn47 bizimki de oyle oldu. Bir saat öncesinden kremle uyuşturuyor o bölgeyi. Hayırlısı olsun tekrar . Sıkıntısız geçer inşallah.
Rosebud10 pyrzaslnnn47 anladım Allah kolaylık versin yorumlarda hem bardak demiş anneler bende öyle duymuştum bardaktan başka bir alternatif yok sanırım
busegms Karton Bardağı üstten yuvarlak şeklinde kesiceksin canm yumuşak kısmı asagiya gelicek bezide iki numara büyük alıcaksın boyutuda nasıl diyim bez pipiye degmicek işte kartonu o boyutta ayarlarsin bukdr ben sadece birgün kullandım
pyrzaslnnn47 Rosebud10 yaptırdık hiçbir sorun olmadı sonrasını bilmiyorum tabi bardağı da istemedi doktor
esrakuzeyous Benim bebeğim de 5aylık olcak 7-8aylıkken yaptırın dedi doktorumuz çok korkuyorum ya nasıl olcak diye anne olmak çok zormuş canı yansın istemiyorum hiç
pyrzaslnnn47 rkbr doktor abardak koyma deyince koymadım oğlumuzda keyfi yerinde fakat sünnet yeri kıpkırmızı bu normal mi
rkbr pyrzaslnnn47 kusura bakmayın yeni gördüm mesajı maşallah geçmiş olsun tekrar dan çok normal 1 2 haftaya geçiyor zaten kendiliginden
rkbr pyrzaslnnn47 kusura bakmayın yeni gördüm mesajı maşallah geçmiş olsun tekrar dan çok normal 1 2 haftaya geçiyor zaten kendiliginden