Benim oğlum geçen peluş ayıcığın süngerini sokmuştu ben elimde 10cc şırıngaya ayrı ayrı serum fizyolojik çekip ağzını kapadım alt çeneden kapatarak fışkırma yöntemi ile çıkardım sağ sol deliklere kullandım bir deliğe 10 cc bir deliğe 10cc benim oğlum büyük elim yatkın olduğu için çıkardım cımbızla çıkmazdı ama sizin kini bilmiyorum ciğerine kaçar korkusu vardı bende ışıkla bakın alamıcak gibiseniz bence doktora gitmekte fayda var beklemeden birde yapışıp enfeksiyon yapıyor çıkmazsa