Merhabalar,
Bebeğim 4 ay 7 günlük ama 3. ayın başından beri oturmaya çalışıyor bende hep kucağımda oturur gibi tutuyordum.Ama artık anakucağında falan kendini dik tutuyor kalkmaya çalışıyor. Yatarkende aynı şekilde sanki mekik çekecek gibi kaldırıyor kendini.
Nasıl oturtabilirim şuan oturabilir mi?
Destekli derken mama sandalyesi tam oturma mı ?