Merhaba arkadaşlar, 33 günlük bebeğim var. Doğduğunda doktor kalbinde üfürüm var dedi
Çocuk kardiyolojisine gittik orta boyutta bir delik olduğunu 6 aya kadar kontrol altında olması gerektiğini söyledi.
6 aya kadar kapanmazsa daha sonrasında anjiyo ya da başka bir işlem yapılabilir dedi
Bu süreci yaşayan, atlatan var mı acaba deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?