VERA19 Yani büyük ihtimalle ablamın da basit kistler , çünkü doktoru normal olduğunu yani 10 kadından 6 7 sinde olabileceğini söylemiş. Birde ablamın çocuğu olmuyor yani defalarca tüp bebek denediler , o yüzden de ilaç kullanmak istemiyor. O yüzden düzenli aralıklarla soğan suyu içiyor , kistlerinin küçüldüğünü söylemişti