Takviye alıyorum ama işe yarıyor mu bilmiyorum açıkçası. Benim teşhisli 3 kez holter taktırdım 3 yılda ves ekstrasistol var yani. Kafeini sıfırladım sayılır. Regl dönemi acayip artıyor dediğiniz gibi uyutmuyor bile acayip yorgun oluyorum o dönem iki küçük çocuğum da var. Bazen rahat oluyorum evet ama bazen de bir başlıyor aynı tempoda 2 3 gün sürüyor bitsin diye bekliyorum ilaç falan da bir işe yaramıyor. Nefes darlığı yapıyor ya da psikolojik ben öyle hissediyorum artık. Panik atak ve anksiyete de başladı psikiyatriye gideceğim. Tamamen dengesiz ve şans işi. Stres, Regl dönemi, fazla ve yağlı yemek, açlık, susuzluk, kafein tetikliyor. Bazen tetiklemiyor da dikkat ettikçe daha çok oluyor gibi de. En iyi doktora gittim yıllarca araştırdım neredeyse, genelde ekg lerde çıkar zaten hepsi elimde doktorun ekg de çıkmadı iki kez. Ona rağmen yatırdı doktor deneyelim ama yakalayamazsak boşuna kasıktan girmeyelim canını yakmayalım dedi. Hastane odasında bile vardı vesler ameliyata yattım yok. İlaç falan verdiler yine yok. Ertesi gün yine aldılar yine gelmedi. Doktor 3 yılda zarar vermemiş kalbine verme ihtimali düşük istersen az bekle tekrar gel dedi. Ama 6 aylık emzirdiğim bir bebeğim var. Onu bırakıp gelmiştim ameliyata süt sağ vs. Bir sürü problem. Kolay değil. Her şey bitecek ümidiyse cesaret alıp gitmiştim ama iki kez o ortam psikolojimi alt üst etti. İki gün bir sürü ilaç serum boşu boşuna.. hala çok var hepsini neredeyse hissediyorum ve orada nasıl çıkmadı anlamıyorum. Bende ilaç verilecek her türlü yapılacak diye düşünüyordum öyle değilmiş. Zamanı gelmedi demek biraz daha çekmem gerekiyor bunu düşünüyorum artık. Emmeyi sonlandırayım tekrar başka bir doktora gideceğim aklımda var bir kaç isim. Allah başka dert vermesin ama yaşamayan bilmez çok zor bir şey. Çevrene anlatamıyorsun, ancak yaşarlarsa anlarlar. Gidip birde olamadım ya şu an eşimin ailesi zaten problem yokmuş bak, boşuna gittin doktor yapmadı bile diyor. Allah’a havale ediyorum onlarda yaşarsa anlar artık. Benim durum bu yani canım 3 yıldır araştırıyorum. Çoğu doktoru araştırdım çoğu hasta işe konuştum. İyi doktora olanlar tamamen kurtulmuş günlük hayatlarına hemen dönüyorlar. Dün 10 bin atımı olan bir kız ile konuştum onunda ves gelmemiş doktor başında bekleyip baya bi uğraşmış yapmış. Benim durumum doktorumun da dediği gibi tamamen şanssızlık. Ves ekstrasistol da hayati risk yok ama doktorun dediği gibi öldürmez süründürür. Ama atrial fibrilaston ve svt gibi türleri var onlar biraz daha hayati risk taşıyor. Onlarda direkt ablasyon da oluyor diye biliyorum.