silahincer uykusu gelince sessiz konuşmaya başlıyorum mesela hadi ee yapalım piş piş yapalım diyorum emzik verim yastığa yatırıyorum zaten doğduğundan beri uyku müziği açardım uyurken açıyorum müziği poposuna piş piş vuruyorum diyelim ağladı kucaklıyordum sakinleşince geri yatırıyorum yatağa 4. Ve 5. Günler zor geçti ama pes etmedim ağlama çok olmadı ama uykuya direnme ya da uyuttuktan 10 dk sonra uyanmalar oldu geri uyutmaya çalıştım bazen uyudu bazen uyumadı derken alıştı çok şükür