bizdejantikizlardik Madammm Ama 3 senedir kullanıyorum hala halıyı kaldırıyor. Filtresini arada bir yıkayıp kurutuyorum yeni gibi oluyor çekimi felan.
goktekizuhre1 Philips marathhon ultimate 10 yıl önce annemin evinde kullanmaya başladık. 3 yıla yakındır da kendi evimde kullanıyorum. Tam bir canavar
goktekizuhre1 Madammm mesajınızı yeni görüyorum kusura bakmayın. Çekim gücü çok çok iyi. Trendyol Hepsiburada vs sitelerde de var ❤️