sebur Kızlar bugün 4. Ay aşısı olduk. Ateşi yok ama huysuzlugumuz var. Ne yapmalıyım uykudan uyanıp ağlıyor susturamiyorum :(
naz2911 sebur ay dün bizde öyleydik ben aşı olan iki bacağına tülbente buz koyup biraz masaj yaptım ateş gibi yanıyo aşı vurulduğu yer bir çay kaşığı calpol verdim ateşi yoktu ama huysuzlanırsada ver dedi hemşire emzirdim sık sık öyle atlattık dünü
sezerrrr sebur ya bizde 4 ay aşısı olduk 2 gündür saat başı uyanıyor aşıdan mı acaba tam uyku düzeni oturttuk derken 😞
sebur bebegim23 çok teşekkür ederim. Bende parol şurup var ondan mı versem acaba hiç te kullanmadık ölçek olarak ne kadar verilir bilmiyorum çay kaşığı kadar fazlamı olur
sebur naz2911 bende mi buz koysam. Bendede paarol şurup var vereyim mi nabayim hiç kullanmadık daha :(
naz2911 sebur evde mutlaka calpol bulundur yarım çay kaşığı ver 1 çay kaşığı fazla diyosan buzda koy rahatlatıyor
bebegim23 sebur normal ölçeği ile verebilirsin bence kontrole gittiğiniz doktora danışmanıda öneririm bu tarz durumlarda🥰 Oglum çok zor aşı süreci geçirdiği için ben her aşıdan sonrasinda muhakkak veriyorum şuan 12 aylik
sebur naz2911 çok teşekkür ederim yaa buz koydum bebişim çok mutlu oldu Allah razı olsun 🩷 telastan buzu bile akıl edememiştim. Bide şurup verdim
sebur sezerrrr bizim tam ataklarımız geçti. Bu aşı çıktı başımıza;( yarına iyi olur inşallah. Şurup verdim ilk defa bide buz koydum baya mutlu oldu gülüyor 🫠🥰
sezerrrr sebur biz 35. Hafta doğduk 40 hafta doğmuş gibi atakları hesaplayın diyorlar bakıyorum atak filan gözükmüyor geçen sefer dolaba pamuğa kolanya döküp koymuştum bu sefer hiç bişey yapmadık ya
sebur sezerrrr valla ben hesaplama filan bilmiyorum 🫠 huyları değişince diyorum aha atak geldi. Hiç şaşmiyor allahtan bizim ataklar baya kısa sürüyor 2 -3gun kadar
sezerrrr sebur 4. Aya girdik neler yaşayacağız bakalım inşllah bunu da kolay atlatırız 🙏 ya aklımda kaldı ptesi aşı olduk hala bacağı ağrıyor mudur. Hiç bişi yapmadım ağrımaması için içime oturdu şuan ama gündüzleri keyifliydi ağrımıyor diye düşündüm
sebur sezerrrr İnsAllahhh 🙏 demek ki ağrı yapmamış keyfi yerinde olduğuna göre 🥰🧿 her çocukta farklı yan etki çıkar. Bende pek anlamadım haliyle ama her ihtimale karşı ilaç verdim ve buz koydum şuan çok mutlu🫠