36 haftalıkken yaşadım canım pek belirtim olmadı bir anda yoğun kanamayla acile gidip hemen doğuma aldılar. İkinci gebeliğimde üç aylıkken tansiyonum yükseliyordu tekrar zehirlenme gibi şeyler yaşamamak için doğuma kadar günde üç kere tansiyon ilacı bir kere kan sulandırıcı kullandım. Doğum sorunsuz ve zamanında oldu. Üçüncü gebeliğimde hiçbir problem olmadı ilaç kullanmadim fakat doğum anı ve sonrasında bir kaç gün tansiyon problemi yaşadım kendiliğinden geçti