odlsk banyoda 30 /40 dakika önce zeytin yağı sürüp sapka giydiriyordum,orası yumuşuyor,sonra ince bir tarakla tersine doğru yavaş yavaş tarayodum yumuladığı için zaten kalkıyor banypda sa mustelanın konak şampuanını kullandım ve sanırım 1 ay kullandım yani bittiğimde de devaö ettim baktım olmuyor bıraktım