Hayırlı aksamalr diliyorum canların bir kaç senedir sağ elimde baş parmağında birşey çıkmıştı kemik gibi ve ağrıyordu eşim sağolsun doktora götürdü ve atel felan taktilar geçmişti ki en son 3 gün önce tekrar başladı ağrısı ve yanama hisi ve ayrıca dokununca acyip bi his oluyor parmagim yüzünden acile gitsem bakrlarmi çok fena ağıyor ve sislikte var morarikta benim gibi baş parmağının alt kısmında bir yuvarlak kemik gibi bisi oldumu olduysa yazın canlar