Benim bebeğimde 3aylık ve ağzından sürekli su köpük akıyor ama az değil dolu dolu,bir de 3haftadır hırıltısı var götürmediğimiz doktor kalmadı bir şeyi yok diyorlar,biberonla süt veriyorum savaşıyor yarısını yiyip bırakıyor atak mı bu alerji mi reflü mü artık çok yoruldum zayıflayacak diye korkuyorum inşallah geçer 😢