merhabalar,
neredeyse 1.5 yıldır depoprovera 3 aylık iğnesini vurduruyorum. 1 ay önce de sütten kesmek için yanlış hatırlamıyorsam dostinex isimli hapı kullandım. şu an ise ilk defa regl oldum. ama 9 gündür devam ediyor. bu korunma iğnesini vurulup benzer durumlar yaşayan oldu mu?