Hanımlar bebeğim 7 ay 20 günlük , son zamanlarda sütüm baya azaldığı için bebeğim emmek istemiyor, sabah akşam mama destekliyorum gün içinde full ek gıda. Ama bebeğim maşallah hiç doymuyo sürekli yemek istiyo, yemek yedirsemde yarım saat sonra kıtlıktan çıkmış gibi davranıyor, bir yakınım tiroitlerinde sıkıntı olabilir dedi, sizde bu bir sorun mu yaşayan var mı?