Seryy_ bizim ilk tayinimiz olacak olursa. Gitmekte zorlanırız o kadar samimiyet kurduğumuz aile gibi olduğumuz insanlar var ayrıyetten buranın ortamında sakinliğine alıştık. Ama bir yandan da ayrılırsak çok mutlu olurum çünkü çok da bize göre bir yer değil. İnsanına maalesef eşim de ben de pek ısınamadık.