Ayshenn Mayısta oğlum 3 yaşa girecek. Bir tane beyaz saç teli var. Bebekliğinden beridir var onda. İki defa saçını kel yapmıştık seyrek olduğu için. Bakıyorum yine de aynı yerde var. Neden olur bu çocukta
ppzeynep Ayshenn Benim de bebekliğimde bir tel beyaz saçım varmış. O saçla büyüdüm. Hâlâ duruyor. 37 yaşındayım. Nedenini bilmiyorum.
Ayshenn SooMin Çok teşekkür ederim. Korkulucak bir şey yokmuş demek. Domtora apardığımız zaman hep unutuyorum
Ayshenn Madamehappyyyyy Bizde iki defa kel yapmak dışında dokunmadık. Onu da seyrek olduğu için yapmıştık