ogretmenanne2024 Türkçe öğretmenliği mezunuyum ama. AGS derken akademik yerler derken ben bu mesleği olan inancımı kaybettim onun için memurluk sınavına girmek istiyorum 8 aylık bebeğim var bebeği ile çalışan var mı beraber çalışsak motive olsak iyi olmaz mı kızlar