bi çok post vardır belki de konu ile alakalı. ama bende linç yiyen annelerden birisiyim artık sayelerinde. kendimi suçlamaktan başka bişey de yapamıyorum haliyle. kızım mama destekli ve ek gıdada red yaşamadığım bir bebek şuan 1 yaş 10 gün yolumuza devam ediyoruz dr bize daha kucukken ilk adım arkadası onerıyorum, orumcek onermıyorum demıstı. taban ve basmada sorun yok ancak guncel olarak yurumuyor ve kg 12,400 olmasından dolayı sureklı olarak ona antreman tarzında adımlama yaptıramıyorum emeklemekten gayet memnun. ama kaynanam orumcekte alısmadıgı ıcın yurumek ıstemıyor baksana ohoo dedi malesef normalde hıcc karısmaz ama bu benım canımı sıktı sızce anormal mi adımlamaması??