Merdumgirize Merhabalar. İki ay önce kızımda sıvı birikimi olduğunu öğrendim. Üniversite hastanesi tüp taktıracağım dedi. Bende istemedim. Şehir hastanesine gittim takip yapıcaz dediler 6 ay da geçmezse tüp takarız dediler. Bu durumu yaşayan var mı ? Bilgi almak istiyorum ☘️☘️☘️
neolmusyaani Merdumgirize benim kulaklarım da da olmuştu çeşit çeşit antibiyotik kullandım kullanırken geçiyordu antibiyotik etkisi geçince tekrarliyordu en son tek çare tüp dedi doktor bende tabiki dedim kabul ettim ancak tuple iyileşme oldu kulaklarım da çocuğunuzun ki tekrarlıyor mu ilaçlara rağmen?
tosbiksmoms Merdumgirize görümcemin oglunda da sıvı birikimi vardı tüp takıldı iki kulaginada şimdi tüpler düşmek uzereymis doktor herşey yolunda dedi. sonrasında bir problem cikmamasi için başka bir doktora daha gösterin eninde sonunda tüp takilacaksa geciktirmeyin bir problem çıkmasın
3cocukluananingunlugu Merdumgirize kulakta tekrarlayan sıvı birikimi alerji nedenli de oluyor çoğu zaman belli diyetlerle gerileyebiliyor. Bunu da araştırın
Merdumgirize neolmusyaani üniversite hastanesi sadece sprey verdi ve nazal yıkama. Tüp deyince şehir hastanesine de bi göstereyim dedim. Orda antibiyotik verdiler iki hafta kullandım dün kontrole gittim hala sıvı var dedi Zespira ve sprey verdi iki ay sonra tekrar gel dedi
Betbetbet neolmusyaani merhaba benim kulağımdada oluştu sinüzitten dolayı doktor antibiyotik verdi. Tüp taktırma süreci zor geçti mi
Merdumgirize tosbiksmoms yeni bi ilaç verdi iki ay sonra tekrar gideceğim. 6 ay takipte kalmalıyız sonra tüp takabilirim dedi.
neolmusyaani Merdumgirize kulaktaki sıvıya neden ilk basta antibiyotik vermemişler acaba. Belki kullanmış olsaydı sivi geçecekti ilk zamnlarda
3cocukluananingunlugu Merdumgirize yeğenim duyma kaybı yaşamaya başlamıştı ameliyat demişlerdi ama yüksek oranda alerji çıktı 2aydır onun tedavisindeler kulaktaki sıvıda azalma oldu çocuğun yemesi uykusu bile kaliteli hale geldi. Sık sık boğaz ve enfeksiyon ve otit yaşıyorlardı. Reflü vardı ama ilaçla bastırılıyoru reflü kontrol altına aldılar alerji diyeti vs yapıyorlar daha iyi.
Merdumgirize 240519 nasıl bi işlem ? Biraz okudum basit falan yazıyor ama çocuğunuz etkilendi mi ? İlk testlerde işitmede azalma var demişti. Dün gittik test yapmadılar sadece kulağına bakıp sıvı hala var dedi.
240519 Merdumgirize biz geniz eti bademcik ve kulağa tüp taktırdık kulağa tüp çok kolay bir işlem hiç bir riski yok beş dakika falan sürüyor omdan sonra da hiç bir sıkıntı olmadı kulakları açıldı
huysuzcivciv Merdumgirize bizde geniz etinden süphelenip ilk baş devlete goturdum. Devlet doktoru geniz eti ameliyatlik boyutta degil ama kulakta sıvı var dedi. Ilac yazdı 1 ay sonra kontrole gelin duzelme yoksa kulaga tüp takmamiz lazim dedi. Öyle deyince ilaclari bile almayıp özele götürdüm. Doktora durumu anlattim. Bilgisayardan acip sonuclara görüntülere bile bakmadan cocugun suratına bakınca belli zaten geniz eti oldugu dedi. Ameliyat yapalim kulagada tüp takalm. Takmazsak duyma kaybı olur falan diye anlatti. Kulaga tup takilmasindan ziyade geniz eti ameliyatı istemiyordum uafak yaslarda yapilinca sonra tekrarlayabiliyormus. Arastirip hastalarinin memnun oldugu Baska bi doktora göturduk. Kontrollerini yaptı. Geniz eti ameliyatı olmaz gerek yok cok ufak takip edicez dedi. Ama kulakta sıvı var dedi basınc oranı cok fazla dedi. Oda ilac verdi. 1 ay sonra gelin duşmezse tüp takariz dedi. Antibiyotik ve 2 tane burun damlası vermişti. 1.ayda azalmisti. Daha sonralarda normalde döndü. Simdi bi sorun olmadikça 6 ayda 1 kontrole gidiyoruz. Kışın oluyor zaten bu durum. Grip daha cok tetikliyor. Yazın bol bol denize gòturmemizi sòylemisti öylede yaptık. Bide udi hindi yagi ve burun damlasi kullaniyorum ben. Faydasi var gibi. Cocugum agzi sonuna kadr acik uyuyodu hep. Simdi normal şekildede uyuyabiliyor.
Merdumgirize huysuzcivciv teşekkür ederim. Bize de geniz eti ameliyatlık derece de değil dedi. Udi hindiyi gördüm bende deneyeyim
serendipity16 huysuzcivciv merhaba bende udi hindi kullanıyorum ağzı açık uyuyor hep geniz etinden şüpheleniyorum bende udi hindiyi nasıl kullanıyorsunuz hastalık geçene kadar mı