Bugün yakın arkadaşım ablam kahvaltıya davet etti sağ olsun ve beş altı kişi vardık benim oğlum da 13 aylık ben de 7.aya girmiş hamileyim oğlum bu ablamı ve iki kişiyi daha seviyor oynuyor vs . Bugün de çağıran ablama gitmeyi istedi sürekli onu kıskandı ben de bir ay belki olmuştur odasını ayırdım çünkü üstüme yorganı çeksem onun sesine uyanıyor ve sabaha kadar uyumuyordu hem o hem de ben uykusuz kalıyordum ve öğlen uyanıp hiçbir işimi yetiştiremiyordum . Ayırdığım için pişman değilim ama bugün o ablayı isteyince sana bağlanamamış çok erken ayırmışsın dediler kendimi çok kötü hissettim ya sanki ben çocuğumun kötülüğü için mi ayırdım ayrıca sanki başka odaya değil de başka aileye vermişim gibi tepki verildi , bence insan başkasının anneliğine bazı şeyler dışında karışmamalı sizce yanlış mıyım