Merhaba kızlar oğlum 10. Ayına girdi. 1 yaşında işe başlıyacağım. Bu nedenle gece beslenmesini emzirmeyi 1 yaşına kadar kesmek istiyorum hemde ek gıdaya isteği artar diye düşündüğüm için. 1 yaşında gece beslenmesini kesen oldu mu? Nasıl bir yol izlediniz? Şu an gece 3-4 saatte bir emiyor geri uyuyor gece 2-3 kez beslenmiş oluyor bu şekilde. Emzirme süresini kısaltarak mı ilerlediniz emzirmeler arasındaki zamanları uzatarak mı ilerlediniz?