babyboy32 benim bebeğimde de reflü var 5 aylık hala devam ediyor önceleri kusması çoktu azalmaya başladı artık kolik bir bebekti gaz sancısıda çoktu doktorun dediği tam yatarak değilde biraz daha kafası dik mama verin birde mamayı verdikten sonra hemen kaldırmayın biraz miğdesine gitsin 10-15 dk sonra gaz çıkarması için kucağa alın ve atıyorum 100 ml mama içiyorsa 50 50 dinlene dinlene verin bebeğe dedi öyle yaptık hep gaz sancıları için masaj yaptık hep çok şükür bizde azaldı umarım sizde de azalır