urasnannesi 3 ay 3 günlük bebeğim var uykuya yatırırken sürekli ağlıyor bu normal mi yoksa değil mi kızlar
pimpiriklianne43 urasnannesi belkide 2 aydır çekiyorum uyanıkken sorun yok ama yatıracağım zaman çatlıyor resmen bogulurcasina agliyor ağlaya ağlaya uyuyor artık alışmaya basladim
pimpiriklianne43 urasnannesi doktora götürdük bu yüzden kan idrar ultrason hepsine bakildi çok şükür birsey çıkmadı doktor bazı bebekler böyle yapacak birsey yok dedi artık çok üzülmüyorum agliyacagi kadar ağlayıp uyuyor
patatess urasnannesi Çok uykusu olsa da ağlamadan uyumuyor özellikle gece uykuya geçişte. Alıştım etkilemiyor artık🤷♀️
pimpiriklianne43 patatess valla benim gece gündüz hep aynı sinir olduğum şey okadar üzülüyorum çabalıyorum sakinlestirip uyutmak için 15 dakika uyuyup uyanıyor az önce 1.5 saat salladım ama uyumuyo elimi biraktimmi basliyo
urasnannesi Sürekli ağlaması psikolojik olarak beni yıpratıyor Cidden sebepsiz yere ne zaman son bulacak gönlünce uyuyacak bilmiyorum
patatess pimpiriklianne43 Kaç aylık bebeginiz? Benimki genelde yorulduğu zaman kısa uyuyor uyanıyor hemen. O yüzden geri uyandığında hemen emzirip tekrar uyutmayı deniyorum.