
Bebeğim 13 ay 20 günlük gayet mutlu sağlık iştahı açık bir kız bebek. 10kg 600gram 78 cm boyunda.
Doktorumuz bir kan tahlili yapalım dedi 1 yaşında yapmadık kontrol dedi.
Bugün bir yaptırdım bu ne böyle bu benim bebeğim mi dedim. Hasta falan değil gayet gülüyor oynuyor zıplıyor
İştahı açık.
Ona rağmen bu değerler neden böyle yorumlayacak var mı acaba? Doktor randevumuza daha 3 gün var kafama çok takıldı