1babyannesi Yorum yazdım ve onay bekliyor yazıyor neden böyle birsey mevcut ilk defa yaşıyorum hakaret küfür vs de yok destek olabilir misiniz
Gokturkmom 1babyannesi Bazı filtreli kelimeler var bunlar kullanıldığında yazdığınız yorum onaya düşüyor annemiz.💙
[silindi] 1babyannesi Ev, mail yazan çok kişi var. Onlarda da o kelime geçiyor. Tespiti kolay olsun diye filtreye alıyorlar.
forumgurmesi Bildirim sorunu yaşayan var mı bana hiç bildirim gelmiyor bildirim kısmı da boş sayfa olarak görünüyor.